tirsdag 17. februar 2009

Mål for 2009

Fjoråret (2008) ble helt fantastisk. Jeg klarte alle mine mål, og realiserte det som alltid har vært en drøm - nemlig å få delta i selve Triathlon Mekka - Ironman Hawaii - VM i Ironman.
Når en drøm realiseres, fødes nye drømmer, og nye mål. Jeg har i år bestemt meg for to hovedmål:

1) Komme under drømmegrensen på 9 timer på Ironman distansen i Kalmar 1.august.

2) Kvalifisere meg til deltagelse på Ironman Hawaii i 2010, ved å kapre en kvalifiseringsplass under Ironman Florida, lørdag 7.november.

Dette betyr to fulle sesonger, med svært ambisiøse mål. Det eneste forbeholdet jeg tar er at jeg gjør en ny evaluering etter Kalmar, og dersom jeg føler at jeg ikke har nok motivasjon og krutt igjen til full satsning mot Florida, så kan jeg eventuelt runde det hele av. Vi får se.

Videre ser dette ut til å bli en omfattende Triathlon sesong, med masse ulike konkurranser, små og mellomstore. Som integrert del av treningen vil jeg bidra maksimalt til gode prestasjoner for laget mitt, Team Craft/Holmestrand Triathlon Klubb i NorgesCup løp og NM kort og lang. Det ser nå ut til at det dannes flere lag og grupperinger som vil forsøke å knekke vår gode statistikk (samtlige Lag-Gull for NM herrer i 2008, inkludert NM Duathlon). Vi er derfor nødt til å skjerpe oss maksimalt, og dette vil bidra til å heve oss ytterligere. YOUR WORST ENEMY IS YOUR BEST FRIEND - THE ONE WHO KEEPS YOU UP TO YOUR MARKS!

Ingen kommentarer: