mandag 20. september 2010

Race Report Norseman 2010

Been there - Done that,

6 kommentarer:

Rune Å sa...

Hva skjer med denne bloggen egentlig? Jeg likte godt å følge med her før, men nå er det leeeenge siden det har kommet noe innhold...?

Goldie sa...

Sorry,
jeg trener for harde livet mot Hawaii, jobber og er med familien,
huff,
bare velstand med andre ord

Larsen sa...

Det var årets beste race rapport.
He came, he saw, he conquered... Jeg ler meg skakk. Som følgemann i steinura tror jeg vi var enige om to ting: Vi gleder oss til Hawaii og Norseman er bare soooo last decade...
Etter monstertur nå sist lørdag og ny monsterøkt på søndag blir vi to harde negler å knekke på Aliiiii Drive! Yo.

Jørgen sa...

Bra Goldie!
Men savner noen bilder? Åssen gikk helsesjekken for eksempel?

:-)

Espen Wagener sa...

"Hvor er det jævla fjellet?"
" Espen, detta er det kjedeligste jeg har vært med på noengang! Hakke sett folk på over 6 timer jo!"

Haha! Lykke til på Hawaii!

kvilelaus sa...

Var du i norsktimane da temaet var teiknsetjing? :D

Lykke til i lavaland!