lørdag 9. oktober 2010

Vi venter på starten!

Da sitter vi her da, på rommet, og har sjekket inn sykkel og utstyr. Nå har vi spist, drukket litt rødvin, og det er snart tid for å "sove" - det er ikke alltid lett å få sove siste natten - man vet aldri.



Vi skal opp 04:00 - altså 16:00 norsk tid. Da får vi tid til å spise og komme avgårde uten stress - BodyMarking starter 04:45, og så er det ned i den sorte gryte.
I dag stertet vi med en løpetur på Alii Drive - det gikk fort og fint - 4:05 - 4:20 fart i 30 min. Vi møtte også Macca, som vi ga tommelen opp - han løp ikke fortere enn oss.
På vei ned til sykkelinnsjekk gikk bilen tom for bensin på Alii. Der stod vi da - to norske klovner på tur med en stor Ford midt i veien. Kristofer løp etter bensin, og ting ordnet seg omsider.



Det er intens spenning her nå. Vi vet hva vi står overfor - vi vil gjerne gjøre god figur og kjempe tappert. Begge har en god følelse.
Jeg har satt meg mitt mål nå - et realistisk men ambisiøst mål. En tid på 9:45, der jeg svømmer på 1:10 - sykler på 5:10 og løper på 3:20, og har skiftetid til sammen på 5 minutter. Den norske rekorden til Arild Tveiten er 9:30, men den er urealistisk for meg dessverre, da må man svømme under timen.
Kristofer derimot - er en mer komplett utøver enn meg, og har en mulighet til å klare det. Han vil nok være offensiv i morgen - det viktigste er å kjempe tappert - legge hodet på blokka.
Vi er klare!

Ingen kommentarer: