søndag 8. november 2009

Når er jeg igang igjen?

Nå er det Søndag, midt på dagen, og jeg har hatt en helg som har vært treningsfri. Etterhvert meldte muskelverkingen seg, og brystet tetnet til ytterligere, med påfølgende hoste. Sterk hodepine og nysing osv. Det "merkelige" har hele tiden vært at jeg ikke har hatt feber - og det "burde" jeg jo hatt?
Legger nå opp til forsiktig innfasing av trening igjen fra imorgen (mandag) kveld.En god natt til, og den følelsen jeg har nå, kan kanskje gjøre at jeg kan komme igang igjen med noen rolige økter. Planen tilsier nå da at jeg kjører noen harde økter fra og med onsdag ettermiddag, med en liten topp i helgen. Det blir spennende å se om det lar seg gjøre, men jeg har tro på det.
Tamiflu-behandlingen fullføres til og med tirsdag, og kan ha medvirket til at jeg ikke har blitt totalt slått ut, selv om jeg har sovet mye, vært trøtt og pjusk.

Det er litt rart å si det, men dersom jeg er trenbar fra og med i morgen, så kom jeg utrolig heldig ut av denne situasjonen. Jeg trente hardt til og med onsdag, og mistet da bare noen få dager som likevel ikke var svært viktige, og så får jeg kjørt et par hardøkter til før konkurranseuka.

Men fortsetter jeg å være syk utover i uka, så må jeg replanlegge, og da blir jeg (litt) irritert!

1 kommentar:

Tore Sand-Hanssen sa...

Er du igang igjen? Fansen venter i spenning... :)