søndag 8. juni 2008

When it all comes together!

Nå begynner ting å samle seg - konvergere mot noe som er bra. Den ene økta etter den andre beveger seg mot et optimum - og dette optimum ligger over det jeg trenger for å nå målet mitt. Derfor kjenner jeg at selvtilliten vokser nå - det går rette veien.

I dag kjørte jeg terskelintervallene på CompuTrainer rulla igjen. For to uker siden målte jeg Watt på terskel til 328 Watt, men hadde problemer med å kjøre 3x20 minutter på 320 Watt - men i dag løsnet det fullstendig. Første og andre intervallet gikk fint på over 320 Watt, med snittpuls henholdsvis 157 bpm og 162 bpm. På siste intervallet kjørte jeg med over 330 Watt, med snittpuls 164 bpm (terskel er 169 bpm).
Jeg hadde fint klart å kjøre et helt 20 minuter intervall til i dag, på 330 Watt, men lot være. Det værste jeg kan gjøre nå er å øse ut kreftene, og ødelegge den fine progresjonen. Men lett er det ikke !

På tirsdag blir det 2+2+2. Først svømme Gjersjøen på langs (5,8 km), så rett over på fire runder i Tyrigrava (4x20,3 km), så rett over på 2 timer LongRun. Gleder meg som et barn. Det er fritt fram om noen har lyst til å bli med. Men det blir ikke pratetempo for å si det sånn !!

Ingen kommentarer: