lørdag 10. oktober 2009

Fra Solide økter til hviledag

Det trenes mye for tiden, og det trenes godt!
Jeg har et indre solid driv for tiden, og jeg undres om hvorfor fordi totalbelastningen er veldig høy. Jeg har skiftet jobb, og starter nå opp som Underdirektør i Kultur- og Kirkedepartementet - Idrettsavdelingen. Gleder meg til å jobbe med statsstøtte til Idretten, men skifte av jobb er uansett ekstra påkjenning. Hjemme er det som vanlig hektisk, med veldig aktiv familie og aktiviteter i helgene - morro, men aktivt.
Likevel har jeg omtrent vært på en "Trip" - jeg vil mer og mer, og pøser på.
På Torsdag dro jeg i svømmehallen 07:00 sammen med pensjonistene og logget min 45 minutter kontinuerlig svøm med Buoy. Deretter rett over på sykkelen til jobb (22 km). Så på sykkelen hjem (22 km) etter jobb, og rett over på Tri sykkelen og 3 timer sykling i relativt småsurt vær.

Onsdagen ble det først 2 x 15 minutter Terskel på rulla på 330 Watt, og deretter 1 time svømming med Svømmegruppa. Og tirsdagen hadde jeg monsterøkta på Sessvollmoen (Dobbel-Brick).

Derfor er det vel greit at det ble en "ufrivillig" hviledag i dag, fredag, da jeg måtte kjøre til Geilo etter jobb for å tilbringe helgen sammen med Tri-laget som skal kjøre til neste år. Men i morgen blir det 4 timer trening, og på søndag rundt 3 timer, så dette blir ikke en hvilesamling selv om strategien og detaljene for 2010 skal legges her på Geilo/Bardøla.

Så, med 18 - 20 timer denne uka, er jeg i god rute mot Arizona, og det blir også veldig, veldig spennende i 2010 - da skal det bli lagarbeid.

Ingen kommentarer: