fredag 31. juli 2009

Kalmarværet - uforutsigbarhet

I dag startet jeg fint med en svømmetur i svømmetraseen - det gikk firn. Været var bra - solen tittet opp, og alt så lovende uta.
Deretter 30 min sykkel utover i løypa - endel motvind som gjorde partier slitsomme. Til slutt 15 min løping med noen fartsøkninger. Løpebeina kjentes fine, men på sykkelen kjente jeg at jeg sleit i motvind.
Utover dagen har vinden tatt seg opp, og nå, 14:30 er det kraftig vind. Sykling i den motvinden vil gjøre det meget vanskelig å nå målet om sykling på 4:40 - 4:45.
Men man kan alltids håpe at morgendagen blir roligere - men håp er ingen metode, så det blir vel meg mot vinden.
Masse nordmenn her nå, og masse nerver i omløp. Dropper det obligatoriske pre-race møtet, og sjanser på at jeg ikke går glipp av noe.
Så er jeg snart der - skal bli godt å komme igang, og se hvor treningen har brakt meg.

Ingen kommentarer: