torsdag 16. oktober 2008

Litt syke, men har det bra!

Onsdag 15.oktober:

Jeg, Floyd og Troy går nå og hangler. Forkjølelse og for min del har jeg ikke følt meg særlig bra etter konkurransen. Men når man ikke har noen plikter, jobb eller huslige sysler, så går jo dagen lett likevel.


Vi startet ved Poolen her på resorten i dag også – det var slørskyer foran sola, men det var over 30 grader likevel. Bra for oss at det ikke er maksimal sol fra skyfri himmel hver dag – da hadde vi blitt stekt.
Ved Poolen ble det som vanlig slaraffenliv og bading, og jeg og Floyd satte i gang å spille Monopol – det var gøy.

Rundt kl.14:00 dro vi tilbake til leiligheten, og der sov jeg, Floyd og Troy nesten to timer, mens Tove, som er den eneste som er i form, løp en langtur på nesten 90 minutter i varmen. Hun tok turen ut på Queen K. Hwy. Og fikk virkelig kjenne på forholdene der. Det var godt hun hadde med penger, for hun måtte skaffe seg drikke på vei tilbake.

Deretter ble det en tur på Starbucks, der Floyd jobbet med matteleksene, under strengt påsyn av meg – Tove og Troy handlet mat og så på de store fiskene inne på Queens Market.
Nå har vi spist Sushi, og enda ikke fått ungene i seng kl.21:00 – i morgen skal vi skjerpe oss, og få litt tid for oss selv på kvelden foran TV’en – det er selvfølgelig over 100 kanaler på 50 tommer TV her, så vi finner alltid filmer. Forresten har vi bestemt oss for å ta turen opp til en av de store strendene her i morgen, så vi håper at jeg og ungene snart begynner å bli bedre. Vi er ikke så syke at vi ikke kan gjøre ting, men syke nok til å være litt slappe og irritable innimellom – men i morra snur det!

Ingen kommentarer: